De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Orretti ® 1080P FHD WiFi IP Beveiligingscamera met Bewegingsdetectie Nachtzicht Microfoon met Terugspreekfunctie met iOS/Android app - Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MGL26 23-02-2021
Zeer blij met de aanschaf van deze beveiligingscamera die tevens te gebruiken is als babyfoon. Ik gebruik hem zelf als babyfoon voor mijn kleine. Het installeren van de camera was een fluitje van een cent en ik was positief verrast over de kwaliteit van het beeld van de camera. Ook vind ik het fijn dat ik het mogelijk is om door de camera of via de app op je telefoon te praten met iemand aan de andere kant. Al met al ben ik zeer tevreden over deze aankoop!

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren
  • Scherp beeld
  • Praten via app of camera